Ticket aanmaken
Heeft u nog geen antwoorden op uw vragen of foutmeldingen kunnen vinden? U kunt dan gerust uw vraagstuk bij ons melden via ons support portaal genaamd Gemini.
Website: https://support.easysystems.nl
Als u ons wilt helpen bij het verlenen van de best mogelijke hulp, geef ons dan de volgende informatie:
Een volledige melding voorkomt dat we extra vragen hoeven te stellen.
1 | Screenshots, zodat we snel kunnen zien wat uw melding inhoudt. |
2 | De foutmelding die u ontvangt, mocht dit van toepassing zijn. |
3 | Een voorbeeldsituatie en een factuur waarbij het niet goed gaat. |
4 | Moeten we toegang krijgen tot uw omgeving via een VPN-verbinding en/of RDP, en moet deze nog worden geactiveerd? Kunt u deze activeren zolang uw ticket in ons support portaal beschikbaar is? Op deze manier kunnen we zo snel mogelijk uw ticket in behandeling nemen. |
In het volgende artikel zult u ontdekken hoe u optimaal kunt navigeren binnen ons support portaal: Gemini.
Heeft u TeamViewer nodig?
Volg deze link om TeamViewer te installeren, zodat een medewerker van onze support met u kan meekijken.
TeamViewer: download bestand