Gemini is de naam van ons support portaal waar u meldingen in kan aanmaken. De support afdeling zal deze vervolgens behandelen.
Mocht u nog wat meer duidelijkheid verlangen over het gebruik van ons support portaal, dan kunt u hieronder informatie vinden over het portaal.
Deze is te vinden via de volgende link: https://support.easysystems.nl
Op het overzichtsscherm (dashboard) kunt u zien welke meldingen u en/of uw collega's hebben ingediend.
Als u een nieuw melding wilt aanmaken, kunt u op de volgende knop drukken:
Er verschijnt dan een scherm waarin in u kunt aangeven wat uw eventuele vraagstukken/problemen zijn.
De belangrijkste velden zijn:
1 | Type (betreft het een vraag, storing of een wijziging) |
2 | Titel |
3 | Omschrijving (zie bovenstaande tips om te lezen wat u hier het beste kunt invullen) |
4 | Product |
5 | Prioriteit van uw vraag en/of probleem |
6 | Categorie/subcategorie |
7 | Telefoonnummer |
Nadat u het ticket heeft aangemaakt, ziet u deze in het overzicht verschijnen.
Gesloten tickets
Het kan voorkomen dat een vraagstuk en/of probleem in het verleden is afgerond, maar dat u deze nog wilt raadplegen. Dit kunt u doen door op 'Options' te klikken en vervolgens het vakje 'Closed items' te selecteren.
Nu heeft u een overzicht van uw gesloten tickets.
Als u standaard een overzicht wilt hebben waarin u kunt zien aan wie een ticket is toegewezen, kunt u ook hier een filter op toepassen.
Bij het vakje 'Resource' staat de persoon aan wie de melding is toegewezen. Als uw naam erbij staat, heeft iemand van ons team het ticket op uw naam gezet voor de gewenste terugkoppeling.
Als de status op 'In progress' staat, dan zijn wij bezig met uw issue en zullen d.m.v. een bericht onder 'comments' uw melding beantwoorden. Dit kan de oplossing zijn, of een vervolgvraag op uw melding.
Als de status op 'Open' of 'Nieuw' staat, moet deze nog worden opgepakt.