Wanneer u een ticket aanmaakt via ons support portaal, dient u de prioriteit van uw aanvraag of probleem aan te geven*. Op deze manier kunnen wij snel een overzicht krijgen van alle gemelde tickets en identificeren welke spoedeisend zijn **.
Hieronder vindt u een beschrijving van de ticketprioriteiten en de bijbehorende geschatte reactie termijnen:
Showstopper | 4-6 werkuren | Noodgeval. Het productiesysteem is buiten gebruik of een essentieel onderdeel ervan functioneert niet, zonder beschikbaarheid van een tijdelijk alternatief. |
High | 2 werkdagen | In geval van een probleem met de standaardsoftware of een deel ervan dat minder cruciaal is en/of niet naar behoren kan worden gebruikt voor het beoogde doel. Ook van toepassing bij terugkerende fouten in een belangrijke service zonder beschikbaar tijdelijk alternatief. |
Medium | 3-4 werkdagen | Wanneer fouten resulteren in beperkte functionaliteiten binnen de algemene werking van de software. |
Low | 4-5 werkdagen | Betreft zaken met een niet significant effect op de functionaliteit van het product, zoals vragen, opmerkingen, wijzigingsverzoeken of suggesties ter verbetering van het product. |
* Indien u een ticket aanmaakt met een niet-passende prioriteit, behouden wij ons het recht voor om deze voor u aan te passen. Dit zullen we altijd beargumenteren.
** Mocht u een ticket indienen bij ons, kunt u vermelden waarom u voor deze prioriteit kiest? Dit helpt ons met onze blik op uw situatie en voorkomen we zo mogelijk misverstanden.