Opmerking: Deze handleiding is niet van toepassing op cloud klanten.* Als u een cloudklant bent, kunt u voor support terecht bij ons in het support portaal.*
Deze foutmelding kan optreden wanneer Easy Invoice bij het opnieuw opstarten van de service taken niet correct wordt gestart. Soortgelijke meldingen die op dezelfde wijze verholpen kunnen worden:
- 'Lock Service Unavailable'
- 'Object Reference not set'
Deze foutmelding kan optreden wanneer Easy Invoice bij het opnieuw opstarten van de service taken niet correct wordt gestart. U kunt dit oplossen door de "Easy Systems Easy Invoice Applicatie Service" opnieuw op te starten op de applicatieserver.
Na het herstarten van de Windows-service moet u nog één stap uitvoeren, namelijk het recyclen van de application pool 'Easy Invoice'. U kunt dit doen in de 'Internet Information Services (IIS) Manager'.
Het kan voorkomen dat op de achtergrond de applicatie nog draaiende is en dat hierdoor de service herstarten niet genoeg lijkt te zijn. Zet in 'task manager' de lopende Easy Invoice taak uit en probeer de service nogmaals te starten.
* Weet u niet of u een cloud klant bent? Lees hier dan meer over op onze pagina: ben ik een cloud klant?