Server Error in '/EasyInvoice'

Opmerking: Deze handleiding is niet van toepassing op cloud klanten.* 
Als u een cloudklant bent, kunt u voor support terecht bij ons in het
support portaal.*


Deze foutmelding kan optreden wanneer Easy Invoice bij het opnieuw opstarten van de service taken niet correct wordt gestart. Soortgelijke meldingen die op dezelfde wijze verholpen kunnen worden:

  • 'Lock Service Unavailable'
    Een foutmelding van een lock service die niet beschikbaar is.
  • 'Object Reference not set'


Paginavullende foutmelding met bovenin in rode letters: 'Server error in '/EasyInvoice' Application'. Daaronder meer details over deze foutmelding.

Deze foutmelding kan optreden wanneer Easy Invoice bij het opnieuw opstarten van de service taken niet correct wordt gestart. U kunt dit oplossen door de "Easy Systems Easy Invoice Applicatie Service" opnieuw op te starten op de applicatieserver

De knop zoals deze er in Windows uitziet. een symbool met 2 tandwielen en daarnaast het woord 'Services'.

Na het herstarten van de Windows-service moet u nog één stap uitvoeren, namelijk het recyclen van de application pool 'Easy Invoice'. U kunt dit doen in de 'Internet Information Services (IIS) Manager'.

De knop zoals deze er in Windows uitziet. een symbool met een wereldbol en een pijl over deze wereldbol heen. Daarvoor een server. Hiernaast staat de tekst: 'Internet Information Services (IIS) Manager.'

Een pop-up boven de EasyInvoice applicatie. Op deze pop-up wordt op 'recycle' geklikt.

Het kan voorkomen dat op de achtergrond de applicatie nog draaiende is en dat hierdoor de service herstarten niet genoeg lijkt te zijn. Zet in 'task manager' de lopende Easy Invoice taak uit en probeer de service nogmaals te starten.


* Weet u niet of u een cloud klant bent? Lees hier dan meer over op onze pagina: ben ik een cloud klant?