Gebruiker aanmaken in Easy Invoice

In dit artikel kunt u achterhalen hoe u een gebruiker binnen Easy Invoice aanmaakt. Als u hier een gebruiker toevoegt, zal het alleen een gebruiker zijn binnen Easy Invoice.* 

Let op! Logt u normaal in via Microsoft? Dan geldt deze handleiding niet voor u. 
Navigeer naar de volgende stap voor een omschrijving.
  1. Ga naar 'Beheer' binnen Easy Invoice.
  2. Op het tabblad 'Gebruikers' is het mogelijk om een nieuwe gebruiker toe te voegen.
    Let op! Als u de knop voor het toevoegen van een nieuwe gebruiker niet kunt vinden, bestaat de mogelijkheid dat uw licentie het maximum aantal gebruikers heeft bereikt.**
  3. Vul alle gegevens in van de nieuwe gebruiker.

Rechts bovenin is op 'Beheer' geklikt. Vervolgens is links bovenin geklikt op 'Toevoegen'. Nu is 'Actieve gebruiker' gesellecteerd. Vervolgens wordt op de knop 'Opslaan' geklikt.

a. Maken jullie gebruik van een Windows-account om in te loggen? Dan kunt u de gebruikersnaam vinden op uw eigen laptop of pc. Kopieer deze en plak deze dan in 'Gebruikersnaam'. U hoeft in dit geval geen wachtwoord in te stellen.

b. Gebruiken jullie inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, voeg deze dan toe bij 'Gebruikersnaam' en 'Wachtwoord'.

Vergeet niet de gebruiker op 'Actieve Gebruiker' te zetten. Druk tot slot op 'Opslaan', en uw nieuwe gebruiker kan nu ook in Easy Invoice inloggen.

Voor het inrichten van de rechten en groepen kunt u het volgende artikel raadplegen.


Gebruiker toevoegen - SSO

Als u normaal gesproken inlogt via Microsoft om toegang te krijgen tot Easy Invoice, verloopt het proces van het aanmaken van een gebruiker iets anders.

Om een nieuwe gebruiker toe te voegen, moet uw IT de gebruiker met zijn/haar e-mailadres toevoegen aan een Azure-groep die is gekoppeld aan Easy Invoice. Zodra dit is gedaan, zorgt een servicetaak in Easy Invoice ervoor dat deze nieuwe gebruiker wordt opgehaald vanuit Azure. Dit kan enkele minuten of uren in beslag nemen.

Wanneer de nieuwe gebruiker is toegevoegd aan de lijst met gebruikers in Easy Invoice, is het mogelijk om de juiste rechten toe te wijzen.

Voor het inrichten van de rechten en groepen kunt u het volgende artikel raadplegen.



* Voor Flexicapture, ImageCapture, Expense en/of Easy Purchase moet een aparte gebruiker aangemaakt worden.

* * U kunt dit controleren door naar de onderkant van uw webpagina te navigeren. Hier zal dan in rood aangegeven worden dat uw gebruikerslimiet bereikt is. 

Wilt u meer gebruikers toevoegen? Vraag een nieuwe gebruikerslicentie aan bij uw account manager of bij onze support.