In Easy Invoice worden standaard rapportagelijsten meegeleverd die u kunt gebruiken. Met deze rapporten kunt u inzicht krijgen in specifieke informatie over factuurbedragen, statussen, werkprocessen, enzovoort.
Indien de standaard meegeleverde rapporten niet voldoende zijn, bestaat de mogelijkheid om zelf een rapport te maken of om een consultant er een te laten bouwen.
Wanneer u ervoor kiest om zelf een rapport te maken, kunt u alleen een overzicht maken van uw eigen facturen. In dit geval is het niet mogelijk om toegang te krijgen tot facturen van anderen vanwege de veiligheid.
Mijn Overzichten
Om een persoonlijke touch toe te voegen aan de rapportages, is het mogelijk om uw eigen rapportage op te stellen die een overzicht biedt van uw eigen facturen op basis van de door u ingestelde filters.
Ga naar 'Rapportages' en selecteer de optie: 'Mijn overzichten'
In de bovenstaande afbeelding ziet u de mogelijke opties.
- Klik op het veld dat u in uw rapportage wilt opnemen en druk op het pijltje dat naar rechts wijst om het te selecteren.
- Als u uw gegevens wilt groeperen, kunt u dit hieronder selecteren. In het lege veld aan de rechterkant kunt u aangeven op welke criteria het overzicht moet worden gegroepeerd.
Voorbeeld:
In dit voorbeeld zijn er drie kolommen te zien en worden de resultaten gefilterd op alle facturen die ooit zijn ingezien, bewerkt, goedgekeurd, enzovoort, en die een bedrag hebben van meer dan € 150,-.
Standaard Overzichten
In Easy Invoice bieden wij standaard rapportages voor een overzicht van bijvoorbeeld de factuurverwerking, factuurflow en gebruikers.
Enkele rapportages worden hieronder uitgelicht:
- Facturen: Audit-trail (alle belangrijke stappen van een factuur binnen Easy Invoice)
- Beschrijving: Een overzicht van alle facturen in een gekozen periode en de bijbehorende stappen die genoteerd staan in de factuurhistorie. Hier staat onder andere genoteerd wie de actie heeft uitgevoerd, welke actie dit is en wanneer dit is uitgevoerd.
- Beschrijving: Een overzicht van alle facturen in een gekozen periode en de bijbehorende stappen die genoteerd staan in de factuurhistorie. Hier staat onder andere genoteerd wie de actie heeft uitgevoerd, welke actie dit is en wanneer dit is uitgevoerd.
- Gemiddelde goedkeuringstermijn per budgethouder per periode
- Beschrijving: Een overzicht op jaarbasis dat toont wat het gemiddelde goedkeuringstermijn is per maand en per persoon.
- Beschrijving: Een overzicht op jaarbasis dat toont wat het gemiddelde goedkeuringstermijn is per maand en per persoon.
- Gebruikers en groepslidmaatschappen
- Beschrijving: Een overzicht van alle gebruikers en hun groepslidmaatschap per administratie. Ook staat genoteerd wat hun goedkeuringslimiet is per administratie.
Nieuw Rapport
Als de standaardrapportages niet aan uw wensen voldoen en u meer inzicht wilt in andere processen of velden, kunnen we een nieuwe rapportage voor u bouwen. Neem contact op met ons supportteam met uw specifieke wensen, en we zullen samen met u de mogelijkheden bespreken.