Expense App geeft wit scherm

4CEE Connect app in de android/IOS app store

Het witte scherm.

Het witte scherm kan zich voordoen wanneer uw telefoon nog wat informatie behoudt, zelfs nadat de app is verwijderd. Hieronder vindt u een stappenplan om dit probleem op te lossen.

Android

  1. Ontgrendel uw mobiele apparaat en ga naar het startscherm.
  2. Tik op het pictogram 'Instellingen'. Dit wordt meestal weergegeven als een tandwiel of tandwielpictogram.
  3. Scroll naar beneden in het instellingenmenu en zoek naar de optie 'Apps' of 'Applicatiebeheer'. Tik erop om door te gaan.
  4. U ziet nu een lijst van alle geïnstalleerde apps op uw apparaat. Blader door de lijst en zoek de app waarvan u de gegevens en cache wilt opschonen.
  5. Tik op de naam van de app om naar de app-informatie te gaan.
  6. Eenmaal op de app-informatiepagina ziet u verschillende opties. Tik op 'Opslag' of 'Opslaggebruik'. Hier vindt u informatie over het geheugengebruik van de app.
  7. Tik op 'Cache leegmaken' of een vergelijkbare optie om de cache van de app op te schonen. Dit zal onnodige tijdelijke gegevens verwijderen en de prestaties van de app kunnen verbeteren.
  8. Tik op 'Gegevens wissen' of 'Gegevens verwijderen'.
  9. Nadat u de cache en/of gegevens heeft opgeschoond, verschijnt er een bevestigingsvenster. Tik op 'OK' om de operatie te voltooien." 

    Als u nu uw app weer opstart zal u het inlogscherm voor u krijgen. 

Iphone

  1. Open de "Instellingen" app op je iPhone.
  2. Navigeer naar het gedeelte "Algemeen". Scroll omlaag en tik op "iPhone Opslag".
  3. Onderaan zie je een lijst met al je apps, gesorteerd op hoeveel ruimte ze innemen. Tik op de app '4CEE Connect'
  4. Tik op de optie "Ruim Op".
  5. Bevestig de actie indien nodig.

    Als u nu uw app opstart zal u het inlogscherm voor u krijgen.