Gebruiker aanmaken in ImageCapture

In dit artikel kunt u achterhalen hoe u een gebruiker binnen ImageCapture aanmaakt. Als u hier een gebruiker toevoegt zal het alleen een gebruiker zijn binnen ImageCapture.* 

Om een gebruiker in ImageCapture aan te maken, moet uw eigen gebruikersaccount administratorrechten hebben in ImageCapture.

Volg deze stappen:

1Navigeer naar 'Image Capture Manager'.
2Kies de optie 'Users' (links onderin het scherm).
3Klik op de knop 'New' (links bovenin het scherm).
4Vul de naam in van de gebruiker bij 'Fullname'.
5Geef aan hoe de gebruiker zal inloggen. Tip! Controleer hoe dit is ingesteld bij andere gebruikers en volg dezelfde methode.
5.aAls u 'ImageCapture authentication' gebruikt, vul een gebruikersnaam en wachtwoord in, en vergeet niet het vinkje aan te zetten bij 'Enabled.'
5.bBij 'Windows Authentication': Zet het vinkje aan bij 'Enabled' en geef de Windows-gebruikersnaam van de betreffende gebruiker op.
6Selecteer vervolgens de gebruikersrechten. 
7Klik ten slotte op de knop 'Save' (links bovenin het scherm).



Indien de gebruiker inlogt via 'Windows Authentication', dient het volgende geselecteerd te worden wanneer de gebruiker probeert in te loggen in ImageCapture. Vervolgens hoeft hij/zij alleen nog maar op 'OK' te klikken.


* Voor Easy Invoice, Easy Expense en/of Easy Purchase moet een aparte gebruiker aangemaakt worden.