PDF-bestanden niet zichtbaar in Easy Invoice

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je PDF-bestand niet wordt weergegeven in je browser. Hier zijn enkele mogelijke oorzaken en oplossingen:

    • Verouderde Browser
      • Oplossing: Update uw browser naar de nieuwste versie.
    • PDF Viewer Plugin
      • Oplossing: Controleer of de PDF viewer plugin correct is geïnstalleerd en ingeschakeld. Sommige browsers hebben een ingebouwde PDF viewer; anderen vereisen een externe plugin.
    • Browser Instellingen
      • Oplossing: Controleer de instellingen van uw browser en zorg ervoor dat PDF-bestanden mogen worden geopend.
    • Beschadigd PDF-bestand
      • Oplossing: Open het PDF-bestand met een PDF-lezer zoals Adobe Acrobat Reader om de integriteit te controleren.
    • Cache Probleem
      • Oplossing: Wis cache en cookies en laad de pagina opnieuw.
    • Pop-up Blockers
      • Oplossing: Schakel tijdelijk pop-up blockers of extensies uit.
    • Internetverbinding
      • Oplossing: Controleer en verbeter indien nodig uw internetverbinding.
    • Compatibiliteitsproblemen
      • Oplossing: Probeer een andere browser om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.


    Stappenplan

    1. Update uw browser.
    2. Controleer de PDF viewer plugin.
    3. Controleer browserinstellingen.
    4. Controleer het PDF-bestand met een PDF-lezer.
    5. Wis cache en cookies.
    6. Schakel pop-up blockers uit.
    7. Controleer uw internetverbinding.
    8. Probeer een andere browser.

    Heeft u na deze stappen nog problemen, geef dan meer details over uw browser, welke gebruikers dit probleem ervaren en het probleem voor gerichte ondersteuning.