Credit Card toevoegen

Door creditcards toe te voegen in Expense, zorgt u ervoor dat de gebruikers deze kunnen selecteren en hier hun declaraties op kunnen boeken. Hoe u dit kunt doen in Expense, kunt u vinden in dit artikel.

In de onderstaande afbeelding ziet u het Credit Card Overzicht. Deze is te vinden op: Finance Employee > Credit Cards > Credit Cards. 

Het scherm 'Credit Cards'. Hierin is links bovenin de knop 'Voeg creditcard toe' geselecteerd.


Bij het toevoegen van de creditcard zijn er meerdere velden die ingevuld moeten worden. Zie hieronder een overzicht van de velden en wat hier ingegeven moet worden: 


Het scherm wat zichtbaar wordt als er op de knop 'Voeg creditcard toe' wordt geklikt. Hier zijn de volgende velden beschikbaar: 'Laatste vier cijfers', 'Verval maand', 'Verval jaar', 'Toewijzen aan gebruiker', 'Kaarthouder naam', 'Creditcard verstrekker' en de mogelijkheid 'Standaard betaalmethode voor deze gebruiker' is aan te vinken.

  1. Druk links boven in het scherm op 'Voeg creditcard toe'.
  2. Vul hier de laatste vier cijfers in van de betreffende creditcard.
  3. Voer de vervaldatum van de creditcard in.
  4. Wijs hier de juiste gebruiker van Expense toe aan de creditcard.
  5. Noteer de naam van de kaarthouder zoals deze wordt verstrekt door de bank.
    1. U kunt deze naam/manier van noteren ook terugvinden in het transactiebestand (.csv-bestand met alle transacties).
  6. Geef de creditcard verstrekker aan. *
  7. Vink dit vakje aan als deze creditcard standaard is voor deze gebruiker. 
  8. Druk vervolgens op opslaan en de creditcard is nu toegevoegd aan de lijst. 


* Bent u recent van bank gewisseld? Dan kan het zijn dat uw keus bij nummer 6. (Creditcard Verstrekker) niet meer huidig is. In dat geval kunt u bij ons terecht in support en kunnen wij deze voor u inregelen.