Easy Invoice stuurt wekelijks/dagelijks een werkoverzicht naar alle budgethouders met openstaande taken. Het kan voorkomen dat u bijvoorbeeld omwille van een maandafsluiting deze herinnering op een bepaald moment nogmaals wilt versturen en niet kan wachten op de volgende automatische verzending.
Om alle budgethouders met openstaande taken opnieuw een e-mail te sturen in Easy Invoice, volgt u deze stappen:
U heeft hiervoor de rol 'Applicatie Beheerder' nodig.
- Open Easy Invoice en ga naar de service taken onder het Beheer scherm.
- Klik op 'Beheer' en vervolgens op 'Service-Taken'.
- Zoek de juiste taak uit om handmatig te starten. Er zijn twee verschillende mailtaken in het beheer: 'InvoiceReminderCollectionServiceJob' en 'InvoiceReminderServiceJob'.
- Kies de juiste taak op basis van uw wensen:
- 'InvoiceReminderCollectionServiceJob': stuurt één e-mail naar elke budgethouder met een samenvatting van al hun openstaande taken.
- 'InvoiceReminderServiceJob': stuurt per factuur een individuele mail naar elke budgethouder.
Met deze stappen kunt u direct alle budgethouders met openstaande taken opnieuw een e-mail sturen.