Storing Easy Invoice - opgelost

Update om 16:15 toegevoegd

Beste klant,

Heb je een Easy Invoice-omgeving bij ons in de cloud*? Dan kan het zijn dat de afbeeldingen niet goed worden weergegeven. Ons team werkt op dit moment hard aan een oplossing.

Voorbeeld:We houden je via dit artikel op de hoogte van de voortgang en nieuwe updates.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en dank voor je begrip.

----------------------------------

UDPATE 20-10-2025  |  16:15

Sinds 11:30 vanmorgen komen de foutmeldingen niet meer voor. De dienstverlening is daarmee vandat dat moment hersteld. Mocht je toch nog tegen problemen of vragen aanlopen, meldt dit dan via het ticket portaal: https://support.easysystems.nl 

----------------------------------

UDPATE 20-10-2025  |  11:00

We zien de foutmeldingen nauwelijks meer voorkomen, mocht de fout toch nog getoond worden ververs dan de pagina.

De leverancier meldt dat de onderliggende oorzaak nog niet is weggenomen. Het kan dus nog voorkomen dat het probleem (voor langere tijd) terug komt.

----------------------------------

UDPATE 20-10-2025  |  10:37

We zien vermindering in het aantal foutmeldingen, de meeste afbeeldingen worden weer getoond.

----------------------------------

UDPATE 20-10-2025  |  10:17

Vanwege een verstoring bij onze cloud provider AWS kunnen de afbeeldingen niet opgehaald worden. De verstoring is inmiddels bekend bij de leverancier en in behandeling.




Ben ik een cloud klant?