Opmerking: Deze handleiding is alleen van toepassing op cloud klanten.*
Productie Omgeving
Als u deze error in uw productieomgeving te zien krijgt, dan kunt u terecht bij onze support.
Test Omgeving
Als u gebruik maakt van een Easy Invoice testomgeving en probeert deze op te starten, dan kan het voorkomen dat u de bovenstaande melding krijgt. Dit betekent dat uw testomgeving is uitgeschakeld en dat u deze moet inschakelen.
Hier zijn de stappen die u moet volgen:
1 | Navigeer naar 'Beheer' in Easy Invoice. |
2 | Ga binnen 'Beheer' naar 'Service Taken' en zoek de taak: 'startDynamicTestEnv'.** |
3 | Selecteer de taak 'startDynamicTestEnv'. (Deze wordt dan een donkere tint grijs) |
4 | Druk vervolgens op de knop 'Uitvoeren'. |
Over ongeveer 15 minuten zal uw testomgeving weer beschikbaar zijn en actief blijven tot vrijdag 18:00 uur.
Op dat moment wordt de taak op de achtergrond opnieuw uitgeschakeld.
Als u na vrijdag 18:00 uur toch nog toegang nodig heeft tot de testomgeving, kunt u deze gerust opnieuw activeren in Easy Invoice.
* Weet u niet of u een cloud klant bent? Lees hier dan meer over op onze pagina: ben ik een cloud klant?
** Mocht u de taak niet kunnen vinden in Easy Invoice, maar heeft u wel een testomgeving, dan kunnen wij deze taak voor u toevoegen.
Bij ons in het support portaal kunt u dit gemakkelijk en kosteloos aanvragen.