Om up-to-date te blijven met uw openstaande facturen in Easy Invoice, bestaat de mogelijkheid dat u dagelijks (kan variƫren) een e-mail ontvangt met de facturen die zich momenteel in uw facturatieproces bevinden.
De taak die dit regelt, is applicatie-breed. Toch kan een gebruiker ook zelf aangeven wanneer hij/zij deze herinneringen wil ontvangen.
Dit kan worden ingesteld in de accountinstellingen van de gebruiker.
Zie de bovenstaande afbeelding voor de beschikbare opties voor de gebruiker zelf.
Gebruiker krijgt geen mail herinneringen
Als u geen e-mails meer ontvangt vanuit Easy Invoice, zelfs nadat u dit hebt ingesteld, kan het zijn dat uw SMTP-gegevens zijn gewijzigd.
Raadpleeg uw IT-afdeling om deze gegevens voor uw bedrijf te verkrijgen en deel deze informatie met onze support. Wij kunnen deze gegevens dan voor u wijzigen, zodat uw e-mails weer worden bezorgd en u als gebruiker weer herinneringen ontvangt.
Om te controleren of de taak die verantwoordelijk is voor het verzenden van e-mails fout loopt, kunt u dit bekijken in de servicetaken in Easy Invoice onder de optie 'Beheer'. Als deze taak in het rood wordt weergegeven, is dit de oorzaak. Als u op het map-icoontje links van de servicetaak klikt, verschijnt er een melding met de fout. Kunt u deze foutmelding delen met onze support? We zullen het probleem dan voor u oplossen.