Servicetaken in Easy Invoice

Als beheerder is er een overzicht van meerdere servicetaken beschikbaar in Easy Invoice. Deze taken bieden inzicht in lopende processen en hun status.

De servicetaken zijn te vinden onder de optie: Beheer.

Er is in de navigatiebalk geklikt op 'Beheer'. Nu is er een overzicht zichtbaar van de verschillende servicetaken.

Op dit scherm kunt u het volgende bekijken en doen:

  • Welke taken momenteel actief zijn.
  • Inzicht in wanneer de taken voor het laatst zijn uitgevoerd.
  • Een blik op de toekomst om te zien wanneer de taken weer zullen draaien.
  • De optie om een taak handmatig te starten (via de knop 'Uitvoeren').
  • De optie om de eigenschappen van een taak in te zien (via de knop 'Eigenschappen').

Als de taak zwart is gemarkeerd, heeft deze succesvol gedraaid en kunt u verder met uw werkzaamheden.

Als de taak na een handmatige poging nog steeds rood is, maak dan een melding aan in ons supportportaal met de foutmelding die u ontvangt. U kunt de melding ophalen door op het map-icoontje links van de taak te klikken; deze geeft dan een melding weer.

Een servicetaak met een draaiend oranje icoon.

Een draaiend icoontje geeft aan dat de servicetaak momenteel wordt uitgevoerd.

Hoe meer icoontjes er draaien, hoe meer servicetaken op elkaar wachten. Deze taken worden namelijk achter elkaar uitgevoerd en niet tegelijk. We raden af om zomaar taken handmatig te starten als er al meerdere actief zijn.