Afwezigheidsinstellingen Easy Invoice

Stel u gaat ieder moment op vakantie, hoe stelt u dan een vervanger in? In de optie 'Mijn instellingen' kunt bij de knop 'Afwezigheidsinstellingen' voor een bepaalde periode een vervanger selecteren.Mijn instellingen > Afwezigheidsinstellingen

De afwezigheidsdatum invoeren

  1.  Selecteer de gebruiker die u in deze afwezigheidsperiode zal vervangen.
  2. Selecteer de datum reeks voor wanneer dit nodig is.
  3. Druk vervolgens op het opslaan knopje. 

Het is mogelijk om meerdere regels toe te voegen voor verschillende periodes. 

Let op! Dit geldt alleen voor de facturen die in deze periode
 actief verwerkt worden. Niet de facturen die nu nog een open
 actie vereisen bij de originele gebruiker.

Zie artikel: Vervanger van een gebruiker - Easy Systems - Help Center


Voor een visueel beeld over deze stappen kunt u ook de volgende video raadplegen:

U bent tijdelijk afwezig. Hoe stelt u een vervanger in? (youtube.com)

(De werkwijze is op alle Easy Invoice versies gelijk)